0341 - 355 739maandag t/m vrijdag
8:00-12:00 en 13:00-17:00
Diepvriesdiervoeding thuisbezorgd wanneer het jou uitkomt!
2106 9,2 4,5 0,92 97 10

FAQ Algemeen

Hoe werkt het verpakken & verzenden van je bestelling?
De bezorging van je bestelling is in handen van Post.nl. De aflevering kun je volgen via Track&Trace en via de PostNL "MijnPakket" app.
Je bestelling wordt netjes verpakt in een speciale isolatiebox. Deze isolatiebox neemt de bezorger na aflevering direct weer mee retour, zodat je geen overbodig verpakkingsmateriaal hoeft weg te gooien. 

Ik ben niet thuis. Hoe kan ik toch de pakketten ontvangen?
Je kunt alleen kiezen voor levering aan huis. Als er niemand aanwezig is op het opgegeven adres, wordt het pakket meestal bij de buren aangeboden. Mochten de buren ook niet thuis zijn dan wordt het pakket weer mee terug genomen en zal -aangezien het diepvries producten betreft- géén tweede keer aangeboden worden. 

Mijn bestelling is niet aangekomen op de dag dat ik aangegeven heb, wanneer ontvang ik mijn bestelling nu?
Indien een bestelling niet aangekomen is op de aangegeven dag, is het belangrijk om de track&trace goed in de gaten te houden. Het kan zijn dat door drukte bij de PostNL sorteercentra, pakketten iets vertraging oplopen. Indien er onduidelijkheden zijn over de status van levering, kun je een email sturen naar: info@animalfoodexpress.nl. Wij zullen dan voor je uitzoeken waar het pakket zich bevindt. 

Is mijn bestelling wel op voorraad?
De mogelijkheid van bestellen is gekoppeld aan de voorraad. Op die manier ben je er zeker van dat je bestelling ook direct kan worden geleverd. Als een artikel is uitverkocht is het niet mogelijk dit in de winkelmand te plaatsen. Onze voorraad wordt enkele malen per week aangevuld.

Hoe lang zijn de producten houdbaar?
Ieder product is voorzien van een etiket met daarop de inhoud, het circa gewicht en de houdbaarheidsdatum. Door ons inkoop- en voorraadbeleid zorgen we ervoor dat jouw bestelling nog lang houdbaar is en dat je geen bestelling ontvangt met artikelen die het einde van de houdbaarheidsdatum bijna hebben bereikt. 

Welke prijs wordt er gehanteerd?
De genoemde prijzen zijn altijd per verpakking eenheid of per stuk inclusief BTW prijs. Voor de prijs per eenheid hanteren wij prijzen per circa gewicht. Voor de prijs per stuk wordt gerekend met een zgn. stuksprijs. Het bestelproces is helder en overzichtelijk, je kunt altijd zien wat het totaalbedrag is van je bestelling. 

Kan ik ook op locatie afhalen?
Ja het is mogelijk om je bestelling af te halen. Je betaalt dan geen verzendkosten.

Kan ik mijn artikelen retourneren? 
I.v.m. de bederfelijkheid van onze versproducten is het niet mogelijk om je pakket te retourneren. Wanneer je niet tevreden bent over het product, meldt het ons zodat we gezamenlijk op zoek gaan naar een geschikte oplossing. Wij zijn bereikbaar via het emailadres: info@animalfoodexpress.nl of telefoonnummer: 0342-355739

Betaal ik voor de verpakkingskosten?
In de prijs voor de verzendkosten zijn ook de kosten voor de verpakking meegerekend.

Kan ik elke dag van de week bestellen?
Ja, je kunt elke dag van de week bestellen, echter worden er geen bestellingen uitgeleverd op de maandag, woensdag, zaterdag, zondag en Nationale erkende feestdagen.

Op welke dagen kan ik mijn bestelling verwachten?
Via de bestelprocedure kun je aangeven wanneer en waar je de bestelling wilt ontvangen. Je wordt via de mail op de hoogte gehouden wanneer je pakket afgeleverd zal worden.